Mickes Blogg
mandag 14. juni 2010
Hafjell
Sigøyner-Campen
Efter 1:a dagen på campen så syns det gott att det bor folk där...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar